۲۱ شهریور ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

جلسه آمادگی کودکان کاربر کاشت حلزون و سمعک مرکز تبسم برای ورود به پیش دبستانی و مدرسه

ترخیص کودکان کاربر کاشت حلزون و سمعک

در یک دورهمی پر هیجان در مرکز تبسم، کودکان کاشت حلزون و دارای سمعکی که در سال های گذشته با ترخیص موفق از مرکز تبسم وارد پیش دبستانی و مدرسه شده بودند، به سؤالات کودکان دیگری که آماده ورود به مدرسه می شدند، پاسخ دادند.

در این جلسه که با حضور خانواده ها و کودکان انجام شد، خانواده ها تجربه های پر ارزش خود را از به مدرسه رفتن کودکانشان، با یکدیگر به اشتراک گذاشتند و به سؤالات و ابهامات آن ها توسط کارشناسان مرکز پاسخ داده شد. همچنین کودکان مدرسه رو محیط مدرسه و شرایط آموزش و دوست یابی را در آنجا، برای سایر کودکان شرح دادند.

در این جلسه که با حضور پرشور خانواده ها برگزار شده بود، مشکلاتی همچون ضعف کودکان کاربر کاشت حلزون و سمعک در تمایز برخی  صداها، مشکل در دیکته نویسی و دشواری مکالمه کودکان در محیط های شلوغ و جمع دوستان مورد بررسی قرار گرفت و برخی تکنولوژی های جدید برای رفع این مشکلات به خانواده ها معرفی شد.

نقطه قوت بیشتر کودکان مدرسه رو سال های گذشته مرکز تبسم، عملکرد مناسب در ارتباط اجتماعی، دوست یابی و مشارکت فعال در دروس مختلف بود که توسط خانواده ها گزارش شد.

ما امیدواریم هر ساله با تلاش مضاعف کارشناسان و متخصصان تبسم و همت خانواده ها جمع بیشتری از کودکان کاربر سمعک و کاشت حلزون را در پیش دبستانی و مدارس عادی، در کنار سایر همسالان خودشان ببینیم.

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”46″ sortorder=”293,290,288,289,291,292,294,297,296,295″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”240″ thumbnail_height=”160″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”20″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”1″ slideshow_link_text=”[نمایش اسلایدی تصاویر]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]