۸ دی ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

برتری های هر یک از برندهای سمعک در چیست؟

نمایندگی سمعک - مرکز تبسمنیاز به سمعک، به عنوان یک وسیله کمک شنیداری با قابلیت های خاص برای هر کاربر در موقعیت های مختلف، نیازمند تکنولوژی های پیشرفته است و همین امر تولید آن را در کشورهای محدودی میسر کرده و سایر کشورها دارای نمایندگی سمعک های تولیدی این کشورها می باشند.

کشورهای تولید کننده سمعک

ازجمله کشورهای تولید کننده سمعک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 آلمان: تولید کننده سمعک هانساتون (Hansaton)، سمعک ادیوسرویس (Audio service)

 آمریکا: تولید کننده سمعک بلتون (Beltone)، سمعک استارکی (Starkey)، سمعک نویر (NuEar)، سمعک میکروتک (Microtech)

 دانمارک: تولید کننده سمعک ریسوند (ReSound)، سمعک اتیکن (Oticon)، سمعک ویدکس (widex)، سمعک اینترتون (Interton)

سوئیس: تولید کننده سمعک فوناک(Phonak)، سمعک برنافون (Bernafon)

 کانادا: تولید کننده سمعک یونیترون (Unitron)

 انگلیس: تولید کننده سمعک AM

نمایندگی سمعک های تولید شده توسط این کمپانی ها در کشورهای مختلف وجود دارد.

تکنولوژی های سمعک های مختلف

تعدادی از این کمپانی ها نسبت به دیگر کمپانی ها قدمت و گستردگی تولید بیشتری دارند و همچنین در تولید تکنولوژی های خاصی پیش قدم بوده اند که در ادامه توضیح داده می شود:

اتیکن (Oticon) و برنافن (Bernafon)

مبتکر تکنولوژی هایی از جمله فن آوری پردازش صدای Channel-free؛ فن آوری مبتنی بر پردازش های مغزی و شناختی Brain-hearing و مبتکر پیشرفته ترین تکنولوژی سرکوب وزوز گوش می باشد.

سمعک ریساند (ReSound)

مالک برند Interton و مبتکر سمعک های Open-ear و تجویز باز است. در سال ۲۰۱۳ تکنولوژی LiNX را معرفی کرد که این فن آوری سمعک ها را به iPhone ،iPad و iPod متصل می کند.

سمعک فوناک (Phonak) و یونیترون (Unitron)

مالک برندهای Lyric، Phonak و Unitron است و در سال ۲۰۰۹ سمعک های سازگار با پروتزهای کاشت حلزون Advanced Bionics را تولید کرد.

سمعک ویدکس (widex)

خالق اولین سمعک داخل گوشی کاملاً دیجیتال است.

سمعک استارکی (Starkey)

مالک مارک های سمعک Audibel ،MICROTECH و NuEar است. در تولید سمعک هایی با تکنولوژی کاهش نویز زمینه پیش قدم است.

سمعک بلتون (Beltone)

به جهت ارائه تکنولوژی نوین Ear to Ear Communication موفق به دریافت جایزه برترین تکنولوژی روز سمعک دنیا گردید. این کمپانی به علت ارائه تکنولوژی شنوایی سه بعدی، یکی از بهترین کمپانی های تولید و عرضه سمعک به شمار می رود.

سمعک هایی که پیش از این ذکر شدند تولید بزرگ ترین کمپانی های سمعک در جهان هستند و مابقی انواع سمعک، تولید کمپانی های کوچک و تازه تأسیس هستند.

نمایندگی سمعک در ایران

 از جمله سمعک هایی که دارای نمایندگی سمعک در ایران هستند می توان به سمعک های فوناک، رکستون، ادیوسرویس، AM، اتیکن، برنافن، یونیترون، آدیفون، ریساند، هانساتون، اینترتون، ویدکس، بلتون، سونیک و استارکی اشاره کرد، که به کاربران این سمعک ها در ایران خدمات خود را ارائه می دهند.

برای اطلاعات بیشتر از نمایندگی سمعک به مرکز شنوایی سنجی خود مراجعه نمایید.

مرکز تبسم مجهزترین مرکز شنوایی سنجی در اهواز و مرکز جامع سمعک در اهواز و ارائه کننده انواع خدمات پس از فروش سمعک در اهواز ، آماده ارائه خدمت به کاربران سمعک می باشد. در این مرکز خدماتی از جمله فروش سمعک قسطی ، فروش سمعک ارزان (با ارز دولتی) و با کیفیت و تعویض سمعک قدیمی با سمعک جدید ارائه می شود.