۲۳ مهر ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

اولین جشن کیف دانش آموزی کاربران کاشت حلزون شنوایی استان خوزستان

اولین همایش کیف دانش آموزشی کاربران کاشت حلزون شنوایی استان خوزستان در تاریخ ۲۰ مهر ماه ۱۳۹۶ در سالن مراسمات هتل پارس اهواز برگزار گردید.

در این مراسم ضمن اینکه جمعی از کودکان با سرودخوانی انفرادی و گروهی و قرآن خوانی، گفتار بی نقص خود را ارائه کردند، جمعی از مسئولین استانی و کشوری نیز به ایراد سخنرانی پرداختند.

جناب آقای دکتر نادر صاکی، رئیس مرکز کاشت شنوایی خوزستان ضمن خیر مقدم به حاضرین، این موفقیت را به همه تبریک گفتند و افق های بهتر و روشن تری را پیش بینی نمودند.
آقای دکتر اجل لوئیان، رئیس مرکز کاشت حلزون بقیه اله تهران، ضمن تشکر از برگزاری این مراسم لزوم اقدامات پیش گیرانه و توجه به ارزیابی ژنتیک را متذکر شدند؛ جناب آقای طالع، مدیر توانبخشی مرکز کاشت حلزون خراسان، ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت در حوزه کاشت حلزون از برگزارکنندگان مراسم تشکر نمودند؛ همچنین جناب آقای ممبینی، رئیس آموزش و پرورش استثنایی، با تأکید بر ارتباط بین سازمان ها، برنامه های این سازمان را در توانبخشی کودکان کم شنوا و ناشنوا یادآور شدند.

در پایان این مراسم به تعدادی از کودکان لوح یادبود «پایان دوره آموزشی تبسم» ارائه گردید و سپس تمامی کودکان با اهداء کیف و هدایای نقدی بدرقه شدند.

برای مشاهده تصاویر بیشتر از این مراسم کلیک کنید.