۱۱ آذر ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

بزرگ ترین مرکز سمعک اهواز، فروش سمعک، فروش باتری سمعک و انجام تست های شنوایی

سمعک اهواز - مرکز تبسمشاید شما نیز برای رفع مشکل شنوایی خود به دنبال بهترین مرکز سمعک اهواز باشید. مرکزی جامع که با ورود به آن تمام خدمات موردنظر خودتان را با بهترین کیفیت دریافت کنید.

ویژگی های یک مرکز جامع سمعک

قطعاً یک مرکز جامع در حوزه شنوایی ضمن نیاز به دارا بودن خدمات رفاهی مناسب، می بایست تمام تجهیزات بروز ارزیابی شنوایی را دارا باشد. به گونه ای که مراجعه کننده برای تکمیل ارزیابی های خود به مرکز دیگری نیاز نداشته باشد.

همچنین یک مرکز کامل سمعک اهواز باید با برندهای برتر سمعک جهان ارتباط داشته باشد تا فرد مراجعه کننده گزینه های مختلفی برای انتخاب سمعک داشته باشد.

در چنین مرکزی باید انواع سمعک در طیف گسترده ای از اندازه، شکل و سطوح مختلفی از فناوری برای برطرف ساختن نیازهای خاص و همچنین بودجه های متفاوت موجود باشد.

ارائه وسایل جانبی سمعک همچون انواع باتری، انواع قالب، بند نگه داره و وسایل اتصال سمعک به تلویزیون و تلفن و … هم یکی از ویژگی های مهم یک مرکز جامع سمعک می باشد.

 

معرفی مرکز تبسم به عنوان مرکز جامع سمعک اهواز

واحد شنوایی مجتمع تبسم یکی از معتبرترین مراکز سمعک اهواز می باشد که با بهره گیری از متخصصان مجرب حوزه شنوایی و ارتباطات قوی با شرکت های تولید کننده سمعک، همیشه بروزترین تکنولوژی را برای شما به ارمغان می آورد.

این مرکز تمامی دستگاه های ارزیابی شنوایی را در بالاترین سطح کیفی دارا می باشد و از این نظر مدرن ترین و بزرگ ترین مرکز سمعک اهواز و ارزیابی شنیداری در استان خوزستان می باشد.

در این مرکز تمامی مدل های سمعک پشت گوشی و داخل گوشی و همچنین سمعک های نامرئی، دیجیتال و فراهوشمند با قابلیت بلوتوث و اتصال به موبایل) ارائه می گردد.

انواع وسایل جانبی سمعک نیز در این مرکز جانع سمعک اهواز موجود باشد و می توانید برای تهیه آن به واحد شنوایی سنجی تبسم مراجعه نمایید.

از آنجایی که شنیدن و لبخند رضایت خانواده ها مهمترین هدف ماست، با درنظر گرفتن تسهیلات فروش و تحویل اقساطی سمعک، راه را برای شنیدن شما هموار کرده ایم.
شما می توانید با استفاده از این خدمت ضمن دریافت سمعک خود در اولین فرصت، بخش عمده هزینه های آن را به صورت اقساطی پرداخت نمایید.