۴ بهمن ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

بهترین دکتر گفتاردرمانی

بهترین دکتر گفتاردرمانی اهواز کیست؟

بهترین دکتر گفتاردرمانی اهواز - مرکز تبسم

این سؤالی است که شاید بسیاری از افرادی که به دنبال یک گفتاردرمان خوب جهت درمان مشکلات گفتار و زبان خود در اهواز می گردند، پرسیده شود.

اما چه مقیاسی برای سنجش و نهایتاً پاسخ به این سؤال وجود دارد.

اگر بخواهیم پاسخ این سؤال را کوتاه دهیم قطعاً باید بگوییم بهترین دکتر گفتاردرمانی اهواز کسی است که بیشترین رضایت را برای مراجعان خود به ارمغان آورده است.

شهرستان اهواز با دارا بودن دانشگاه علوم پزشکی اهواز و برخی از دانشگاه های علوم پزشکی کشور، هر ساله تعداد قابل قبولی نیروی آموزش دیده گفتاردرمان به جامعه تحویل می دهد. این دانشجویان با اتمام فعالیت دانشگاهی خود و با کسب تجربه بالینی در کنار پزشکان اطفال یا گوش و حلق و بینی یا در کنار سایر گفتاردرمان های با تجربه می توانند به صورت مستقل شروع به فعالیت کنند.

معرفی مرکز تبسم با حضور بهترین دکتر گفتاردرمانی اهواز

مرکز تبسم یکی از مراکز با سابقه اهواز می باشد که بهترین و زبده ترین گفتاردرمان های اهواز به صورت تخصصی در آن فعالیت می نمایند.

نکته قابل توجه در این مرکز این است که با توجه به وسعت اختلالات گفتار و زبان، این مرکز تسهیلاتی را در نظر گرفته که درمان هر اختلال توسط متخصص گفتاردرمانی آن اختلال صورت گیرد. به گونه ای که تعدای از بهترین دکتر گفتاردرمانی اهواز به عنوان متخصص گفتاردرمانی در حوزه لکنت، شکاف کام، اتیسم، کم شنوا و ناشنوا و … به صورت حرفه ای و کاملاً با تجربه درمان این مراجعان را مدیریت می کند.

واحد گفتاردرمانی این مرکز زیر نظر کامل آقای حسین باقری پور ، کارشناس گفتاردرمانی و کارشناس ارشد مدیریت توانبخشی صورت می گیرد.

مرکز تبسم تعهد ارائه بهترین خدمات در اسرع وقت و با کمترین هزینه ممکن را دارد و تا پایان درمان شما را همراهی می کند.

از ویژگی های دیگر مرکز گفتاردرمانی تبسم به عنوان مرکز دارای بهترین دکتر گفتاردرمانی اهواز می توان به حضور در کنار بهترین پزشکان متخصص گوش و حلق و بینی اهواز ، واحد جامع شنوایی سنجی و سمعک اهواز ، انجام جلسه ارزیابی گفتاردرمانی رایگان ، انجام جلسات گفتاردرمانی عرب زبان ( به زبان عربی )، نوبت دهی به صورت تلفنی و سریع و دارا بودن واحد عکس رنگی حنجره یا استروبوسکوپی زیر نظر متخصص گفتاردمانی با تجربه در حوزه حنجره و صوت اشاره کرد.