۹ آبان ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

بهترین مرکز شنوایی سنجی اهواز کجاست؟

بهترین مرکز شنوایی سنجی اهواز - مرکز تبسممرکز تبسم واقع در مجاورت بیمارستان امام خمینی (ره)، در حال حاضر از جمله بهترین مرکز شنوایی سنجی اهواز می باشد.

نقاط قوت مرکز تبسم به عنوان بهترین مرکز شنوایی سنجی اهواز

استفاده از مدرن ترین تجهیزات

این مرکز مجهز به مدرن ترین تجهیزات ارزیابی و تشخیصی شنوایی است و تمامی تجهیزات لازم را برای ارزیابی شنوایی کودکان از بدو تولد تا سنین بالاتر، با بالاترین سطح حساسیت دارا می باشد.

پرسنل مجرب و متعهد

مرکز تبسم از این لحاظ بهترین مرکز شنوایی سنجی اهواز است که ضمن تکیه بر تجهیزات مدرن، پرسنل متخصص، مجرب و متعهد آن همیشه آماده رفع مشکل شما در اسرع وقت می باشند.

همچنین با توجه به اینکه این مرکز، تنها مرکز انجام کاندیداتوری و تجویز سمعک قبل از کاشت حلزون شنوایی می باشد؛ لذا مراجعان می توانند با خیالی آسوده با مراجعه به این مرکز تمام مراحل مورد نیاز را بدون اتلاف وقت در یک مرکز شنوایی سنجی انجام دهند.

لازم به ذکر است که در این مرکز تمام پایش های شنیداری قبل از مدرسه یا قبل از دریافت گواهینامه رانندگی نیز صورت می گیرد و در صورت نیاز به وسیله کمک شنیداری، در کمترین زمان تجویز و تنظیم سمعک مناسب و قالب گیری صورت می پذیرد.

ساعت فعالیت و نوبت دهی و مشاوره تلفنی

فعالیت مرکز به صورت تمام وقت از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب بوده و جهت سهولت در رفت و آمد امکان نوبت دهی تلفنی برای انواع ارزیابی های شنوایی وجود دارد.

از جمله نقاط قوت مرکز تبسم به عنوان بهترین مرکز شنوایی سنجی اهواز مشاوره تلفنی به مراجعان می باشد. متخصصان شنوایی سنجی این مرکز در تمام ایام هفته آماده ارائه مشاورات تلفنی و پشتیبانی از کاربران سمعک و کاشت حلزون جهت رفع مشکلات آن ها می باشند.

حضور دیگر متخصصان در مجاورت مرکز تبسم

از دیگر دلایل معرفی این مرکز به عنوان بهترین مرکز شنوایی سنجی اهواز، حضور دائمی پزشکان گوش حلق- بینی متبحر اهواز همچون جناب آقای دکتر نادر صاکی، سرکار خانم دکتر نیک اخلاق و جناب آقای دکتر کثیری در مجتمع تبسم جهت تبادل اطلاعات با شنوایی شناسان و رفع مشکلات بیماران می باشد. همچنین وجود مطب گفتاردرمانی با مجرب ترین متخصصان گفتاردرمانی اهواز در مجتمع تبسم جهت رفع مشکلات گفتار و زبان احتمالی مراجعین، این مرکز را یکی از بهترین مرکز شنوایی سنجی اهواز کرده است.