۹ آذر ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

بهترین گفتاردرمان اهواز کیست و بهترین گفتاردرمانی اهواز کجاست؟

بهترین گفتاردرمان اهواز - مرکز تبسمشاید برای شما هم که برای رفع مشکل گفتاری خود یا کودکتان به دنبال بهترین گزینه هستید، این سؤال کلیدی مطرح باشد که بهترین گفتاردرمان اهواز کیست؟

تنوعی از اختلالات گفتار و زبان توسط گفتاردرمان درمان می شود. لکنت زبان، آفازی، مشکلات تلفظ، مشکلات حنجره و صدا، اتیسم، کم شنوایی و ناشنوایی، کاشت حلزون و … بخشی از این مشکلات است که درمان آن به عهده گفتاردرمان است.

بهترین گفتاردرمان اهواز یا بهترین مرکز گفتاردرمانی اهواز باید چه ویژگی منحصر به فردی داشته باشد تا ارزیابی و درمان این طیف وسیع از اختلالات را صورت دهد؟!

قطعاً داشتن فضای مناسب و متناسب با حوزه کاری، تجهیزات بروز و کادر مجرب و متخصص می تواند شرایط را برای پذیرش تنوعی از مشکلات گفتار و زبان فراهم نماید.

مرکز تبسم با حضور بهترین گفتاردرمان اهواز در هر حوزه تخصصی عملاً بهترین مرکز گفتاردرمانی اهواز می باشد.

در این مرکز ضمن پذیرش و ارزیابی رایگان، خدمات گفتاردرمانی با پایین ترین تعرفه ممکن در بخض خصوصی ارائه می شود.

از جمله ملزومات مرکز گفتاردرمانی در اهواز ، به علت دو زبانه بودن (فارسی- عربی) منطقه، حضور گفتاردرمان عرب زبان و برگزاری جلسات گفتاردرمانی به زبان عربی است. مرکز تبسم با بهره مندی از گفتاردرمان دو زبانه (فارسی- عربی) آماده پذیرش مراجعان عرب زبان نیز می باشد.

نوبت دهی جلسات گفتاردرمانی در اهواز

در این مرکز گفتاردرمانی، نوبت دهی جهت ارزیابی اولیه، توسط بهترین گفتاردرمان اهواز ، به صورت تلفنی امکان پذیر است و در اولین فرصت پس از تماس شما، جلسه ارزیابی صورت خواهد گرفت. نکته قابل توجه و مهم این است که این جلسه ارزیابی به صورت رایگان انجام می شود. پس از انجام ارزیابی و مشخص شدن نوع و سطح مشکل، در صورت نیاز مشاوره لازم با کاردرمان و روانشناس یا پزشکان گوش و حلق وبینی انجام می شود و نهایتاً در اولین فرصت بهترین گفتاردرمان، متناسب با حوزه مشکل فرد، درمان را به عهده خواهد گرفت.