۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ 0 دیدگاه

معرفی نایدا کراس

صحبت کردن حین رانندگی با فردی که کنار شما نشسته است، بدون نگاه کردن به او، یکی از چالش های اساسی زندگی افراد کاشت حلزون است. چنانچه در کاربران کاشت حلزون، در گوش مابل هیچ باقیمانده شنوایی برای تقویت به وسیله سمعک وجود نداشته باشد و فرد هیچ شانسی برای استفاده از گوش دیگر نداشته باشد، معجزه ای به اسم نایدا کراس به کمک فرد خواهد آمد.

نایدا کراس

دستگاه نایدا کراس به کاربران کاشت حلزون این امکان را می دهد که هم در محیط های شلوغ و هم در محیط های پر سر و صدا با افزایش آگاهی از صدا و سهولت در شنیدن صدا از سمت گوشی که کاشت حلزون نشده است، بهترین شنوایی را داشته باشند.

دستگاه کراس برای کاربران نایدا ساخت شرکت AB که به صورت یکطرفه عمل شده اند و نمی توانند از سمعک برای تقویت صدا در گوش مقابل استفاده کنند، تجویز می شود.

با قرار دادن نایدا کراس روی گوشی که کاشت نشده است، شنوایی یک گوشی خود را به شنوایی دوگوشی تبدیل کنید و بدون نگاه کردن به فردی که کنار شما نشسته است و حتی بدون نیاز به لبخوانی به راحتی به مکالمه ادامه دهید.

با استفاده از میکروفون هایی که روی نایدا کراس تعبیه شده است، صدا دریافت شده و به صورت بی سیم و از طریق تکنولوژی HIBAN به پردازشگر کاشت حلزون که در گوش مقابل قرار دارد، ارسال می شود و از طریق عصب گوش کاشت شده صدا به مغز ارسال شده و باعث شنیدن صدا از همه جهات می گردد و شنوایی دوگوشی به فرد می دهد.

نایدا کراس فقط با پردازشگر نایدا Q70 و Q90 ساخت کمپانی AB سازگار است.

پیشنهاد می شود کاربران کاشت حلزون نایدا ساخت کمپانی AB ، جهت بررسی میزان شنوایی گوش مقابل خود و تهیه نایدا کراس به مرکز تبسم ، مجهزترین مرکز شنوایی سنجی اهواز مراجعه کنند.

معرفی مرکز تبسم به عنوان تنها مرکز کاشت حلزون خوزستان و مرکز ارائه دهنده نایدا کراس در اهواز

مرکز تبسم با مدرن ترین تجهیزات ارزیابی شنوایی نوزادان، کودکان و بزرگسالان آماده پذیرش مراجعین می باشد که در این مرکز خدماتی مثل تجویز انواع سمعک برای نوزادان ، کودکان و بزرگسالان، تنظیم صدای سمعک ، قالب گیری و ساخت قالب سمعک، فروش انواع سمعک داخل گوشی و پشت گوشی همراه با گارانتی سمعک ، فروش سمعک قسطی ، تعویض سمعک قدیمی با جدید، ارائه وسایل جانبی سمعک از جمله وسیله اتصال سمعک به تلویزیون و موبایل ، مشاوره نحوه نگهداری از سمعک ، تعمیر سمعک و رفع سوت کشیدن سمعک ، توانبخشی شنوایی، ارزیابی و درمان وزوز گوش، ارزیابی و درمان سرگیجه و عدم تعادل، تنظیم دستگاه کاشت حلزون شنوایی، ارائه وسایل جانبی کاشت حلزون و ارائه نایدا کراس به مراجعه کنندگان عزیز و گفتاردرمانی در همه حوزه های اختلالات گفتار و زبان انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.