۱۴ دی ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

چگونه می توان در مراکز گفتاردرمانی اهواز نوبت گرفت؟

مراکز گفتاردرمانی اهواز - مرکز تبسمنوبت دهی در مراکز گفتاردرمانی اهواز به شکل های مختلف انجام می شود. در برخی از مراکز گفتاردرمانی اهواز این نوبت دهی فقط به صورت حضوری و گاهاً پس از چند هفته انتظار انجام می شود.

نوبت دهی در مرکز گفتاردرمانی تبسم چگونه است؟

مرکز گفتاردرمانی تبسم یکی از مراکز گفتاردرمانی اهواز می باشد که فعالانه در تمام طول هفته به مراجعان ارائه خدمت می نماید.

تمام مراجعان می توانند تنها با برقراری یک تماس با شماره های مرکز (۳۲۹۲۶۸۴۸ – ۳۲۹۲۶۸۴۰ ۰۶۱ داخلی ۳ / واحد گفتاردرمانی) یک نوبت رایگان جهت ارزیابی گفتار و زبان دریافت نمایند. این نوبت معمولاً در روز تماس یا حداکثر ۱ یا ۲ روز پس از آن به شما داده خواهد شد و شما می توانید در ساعت مشخص و بدون اتلاف وقت، جهت ارزیابی مراجعه نمایید..

همانگومنه که ذکر شد، بر خلاف سایر مراکز گفتاردرمانی اهواز ، این جلسه کاملاً رایگان است و شما می توانید پس از انجام ارزیابی اولیه در صورت رضایت، نسبت به ادامه جلسات خود در این مرکز تصمیم گیری نمایید.

چه اختلالات و مشکلات گفتار و زبانی در مرکز تبسم به عنوان یکی از مراکز گفتاردرمانی اهواز درمان می شود؟

بخش وسیعی از مشـکلات ارتباطی در کودکان و بزرگسـالان در مرکز تبسم، به عنوان یکی از جامع ترین مراکز گفتاردرمانی اهواز ، مـورد ارزیابی و درمـان قرار می گیرد؛ از جمله مشکلات زبان و گفتار ناشی از کم شنوایی، عقب ماندگی ذهنی و سکته مغزی، مشکلات تولید و تلفظ صدا، لکنت زبان در کودکان و بزرگسالان، مشکلات صوتی مرتبط با حنجره در کودکان و بزرگسالان، مشکلات گفتاری به دنبال شکاف لب و کام و اختلالات ارتباطی مانند اتیسم و آسپرگر و… .

ویژگی های منحصر به فرد مرکز تبسم

حضور دائمی پزشکان گوش حلق- بینی متبحر اهواز همچون جناب آقای دکتر نادر صاکی، سرکار خانم دکتر نیک اخلاق و جناب آقای دکتر کثیری در مجتمع تبسم جهت تبادل اطلاعات با گفتاردرمان و رفع مشکلات بیماران از نقاط قوت این مرکز  از مراکز گفتاردرمانی اهواز می باشد.

از جمله ملزومات مراکز گفتاردرمانی اهواز ، به علت دو زبانه بودن (فارسی- عربی) منطقه، حضور گفتاردرمان عرب زبان و برگزاری جلسات گفتاردرمانی به زبان عربی است. مرکز تبسم با بهره مندی از گفتاردرمان دو زبانه (فارسی- عربی) آماده پذیرش مراجعان عرب زبان نیز می باشد.