۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ 0 دیدگاه

چگونه از آسیب رسیدن به سمعک و پردازشگر کاشت حلزون جلوگیری کنیم؟

سمعک و پردازشگر کاشت حلزون وسایلی با تکنولوژی سطح بالا می باشند که آسیب به آن ها مستلزم پرداخت هزینه های بالا جهت تعمیر و یا تعویض می باشد. اما با رعایت نکاتی می توان آسیب به آن ها را کاهش داد:

  • استفاده از رطوبت گیر برقی

(این وسیله که توسط شرکت های خدمات دهنده ارائه می شود، با انجام عملیات رطوبت گیری، از آسیب به مدارهای الکترونیکی آن ها جلوگیری می کند.

 

 

 

  • استفاده از انواع بندهای نگه دارنده

بندهای نگه دارنده ویژه پردازشگرهای کاشت حلزون و سمعک از افتادن آن ها جلوگیری می کند و مانع از آسیب دیدن بدنه سمعک و پردازشگر می شود.

انواع نگه دارنده ها را می توانید از مرکز تبسم تهیه نمایید.

 

 

 

  • تمیز کردن بخش های قابل دسترسی

 

هر یک از وسایل کمک شنیداری دستورالعمل مشخص برای نحوه تمیز کردن بخش های مختلفش دارد که با رعایت آن عمر دستگاه افزایش می یابد.

 

 

 

 

  • استفاده از محافظ (مانند محافظ پردازشگر، کابل و کویل پردازشگر، محافظ جرم سمعک داخل گوشی و …)

وسایل جانبی سمعک-waxgard

این وسایل جانبی مانع از آسیب فیزیکی به قطعات دستگاه کاشت می شود.

 

 

 

 

معرفی مرکز تبسم به عنوان مرکز جامع سمعک اهواز

در مرکز تبسم به عنوان مرکز شنوایی سنجی کودکان و بزرگسالان خدماتی مثل تجویز و تنظیم صدای سمعک ، فروش انواع سمعک داخل گوشی و پشت گوشی همراه با گارانتی سمعک ، فروش سمعک قسطی ، تعویض سمعک قدیمی با جدید، ارائه وسایل جانبی سمعک از جمله وسیله اتصال تلویزیون به سمعک ، توانبخشی شنوایی، ارزیابی و درمان وزوز گوش، ارزیابی و درمان سرگیجه و عدم تعادل، تنظیم دستگاه کاشت حلزون شنوایی، ارائه وسایل جانبی دستگاه کاشت حلزون و گفتاردرمانی در همه حوزه های اختلالات گفتار و زبان انجام می شود.