انواع سمعک بر اساس برند

سمعک اتیکن ( Oticon )

کمپانی سمعک اتیکن ( Oticon ) در سال ۱۹۰۴ توسط Hans Demant در کشور دانمارک تأسیس و با شعار People First وارد بازار جهانی شد. این کمپانی در دهه های ۶۰ و ۷۰ میلادی به عنوان یک کمپانی پیشرو در صنعت سمعک و وسایل کمک شنیداری در دنیا شناخته شد و سال های متمادی است در کشورهای مختلف نمایندگی دارد. این کمپانی در سال ۱۹۹۱ اولین سمعک هوشمند را به بازار ارائه داد. معرفی تکنولوژی های پیشرفته دیجیتالی و هوش مصنوعی و طراحی منحصر به فرد انواع سمعک توسط کمپانی اتیکن، این کمپانی را در رده بالاترین سازندگان سمعک در دنیا قرار داده است.

سمعک اتیکن ( Oticon )
سمعک استارکی ( Starkey )

سمعک فوناک ( Phonak )

کمپانی سمعک فوناک ( Phonak ) در سال ۱۹۴۷ با نام Elektroakustik fur AG در کشور سوییس شروع به فعالیت کرد. سپس نام این کمپانی در سال ۱۹۶۵ به نام Phonak AG تغییر یافت. اکنون، سمعک فوناک بخشی از گروه سونووا (Sonova) (شامل: فوناک (Phonak)، یونیترون (Unitron)، هانساتون (Hansaton) و دستگاه کاشت حلزون Advanced Bionics) AB) می‌باشد. سمعک فوناک در طول سالیان دراز فعالیت خود، همواره با توجه به نیازهای خاص افراد کم شنوا و با بهره‌مندی از حضور دانشمندان برتر دنیا در کمپانی خود، موفق به ارائه محصولات منحصربه‌فرد و پرطرفداری در هر دوره شده است.

سمعک بلتون ( Beltone )

سمعک بلتون ( Beltone )
سمعک استارکی ( Starkey )

سمعک استارکی ( Starkey )

سمعک یونیترون ( Unitron )

سمعک یونیترون ( Unitron )
سمعک ویدکس ( Widex )

سمعک ویدکس ( Widex )

سمعک ادیو سرویس ( Audio Service )

سمعک ادیو سرویس ( Audio Service )
سمعک اینترتون ( Interton )

سمعک اینترتون ( Interton )

سمعک رکستون ( Rexton )

سمعک رکستون ( Rexton )
سمعک ریساند (Resound )

سمعک ریساند ( Resound )

معرفی مرکز تبسم به عنوان مجهزترین مرکز شنوایی سنجی اهواز و مرکز جامع سمعک در اهواز

مرکز تبسم با مدرن ترین تجهیزات ارزیابی شنوایی نوزادان، کودکان و بزرگسالان آماده پذیرش مراجعین می باشد که در این مرکز خدماتی مثل تجویز انواع سمعک برای کودکان، نوزادان و بزرگسال ، تنظیم صدای سمعک ، قالب گیری و ساخت قالب سمعک، فروش انواع سمعک داخل گوشی و پشت گوشی همراه با گارانتی سمعک ، فروش سمعک قسطی ، تعویض سمعک قدیمی با جدید، ارائه وسایل جانبی سمعک از جمله وسیله اتصال سمعک به تلویزیون و موبایل ، مشاوره نحوه نگهداری از سمعک ، تعمیر سمعک و رفع سوت کشیدن سمعک ، توانبخشی شنوایی، ارزیابی و درمان وزوز گوش، ارزیابی و درمان سرگیجه و عدم تعادل، تنظیم دستگاه کاشت حلزون شنوایی، ارائه وسایل جانبی دستگاه کاشت حلزون و گفتاردرمانی در همه حوزه های اختلالات گفتار و زبان انجام می شود.