گفتاردرمانی

گفتاردرمانی شاخه ای از توانبخشی است که دانش آموخته های این رشته مشـکلات زبـان و گفتار را در کودکان و بزرگسـالان مورد ارزیابی و درمان قرار می دهند.

بخشی از مشکلاتی که ارزیابی و درمان آن توسط گفتاردرمان (آسیب شناس گفتار و زبان) صورت می گیرد شامل: مشکلات زبان و گفتار ناشی از کم شنوایی در کاربران سمعک و کاشت حلزون، عقب ماندگی ذهنی و سکته مغزی، مشکلات تولید و تلفظ صدا، لکنت زبان، مشکلات صوتی مرتبط با حنجره، مشکلات گفتاری به دنبال شکاف لب و کام و اختلالات ارتباطی مانند اتیسم و آسپرگر و…. می باشد.

گفتاردرمانی اهواز

خدمات تخصصی گفتاردرمانی

سمعک اهواز - شنوایی سنجی اهواز
کم شنوایی و کاشت حلزون
1293240

شکاف لب و کام

IMG-20200223-WA0032

صوت و استروبوسکوپی

IMG-20200223-WA0051

لکنت

IMG-20200223-WA0038

اختلالات تلفظی و خطاهای تولیدی

گفتاردرمانی اهواز

تأخیر گفتار

IMG-20200223-WA0053

اختلالات ارتباطی (اتیسم)

IMG-20200223-WA0052

آفازی (سکته مغزی)

اختلال خواندن

اختلالات خواندن و نوشتن

IMG-20200223-WA0054

بلع

ویژگی های منحصر به فرد تبسم

ارزیابی رایگان

درمانگر عرب زبان

آموزش گروهی

مطالب آموزشی

اتاق مشاهده

شاید خیلی از افراد و خانواده ها در گام اول اقدامات توانبخشی دچار تردید باشند. ما با رایگان کردن ارزیابی اولیه گفتاردرمانی به صورت نامحدود، شرایط را برای ارزیابی همه افراد فراهم کرده ایم. شما می توانید با شماره تماس ۰۶۱۳۲۹۲۶۸۵۱ یا از طریق تکمیل فرم نوبت دهی آنلاین نوبت خود را رزرو کنید.

بافت دوزبانه استان خوزستان و اولویت زبان عربی در برخی از بافت های فرهنگی استان و مجاورت با کشورهای عرب زبان همسایه، لزوم آموزش به زبان عربی را در هر مرکز آموزشی و توانبخشی این استان اجتناب ناپذیر می کند. لذا ما با درک اهمیت این موضوع بخش آموزش عربی گفتاردرمانی را برای مردم خوب خوزستان و کشورهای همسایه (عراق، کویت و ...) راه اندازی نمودیم.

کودکان زبان را یاد می گیرند تا با آن ارتباط برقرار کنند و ارتباط شکل نمی گیرد مگر اینکه فرد در اجتماع قرار گیرد. ما با درک اهمیت این موضوع بخش آموزش گروهی کودکان را در تبسم فعال کردیم که کودکان پس از انجام سطح بندی در گروه های متناسب با خود آموزش های متنوع را دریافت می کنند.

ما با علم به این موضوع که آموزش از راه دور یکی از نیازهای زندگی پرمشغله امروزی است و از اتلاف وقت و انرژی جلوگیری می کند، بخشی از سایت را جهت ارائه آموزش به والدین و افراد مشتاق فعال نموده ایم تا مطالبی ساده اما مهم را که امکان توضیح آن به صورت کوتاه وجود دارد، در اختیار آن ها قرار دهیم. این بخش شامل مقاله، عکس و فیلم می باشد که به افزایش اطلاعات شما در حوزه مشکلات گفتار و زبان و راهکارهای رفع آن کمک می کند.

گاهی اوقات خانواده تمایل دارد تمام جلسه درمان کودک خود را مشاهده نماید. حال اگر حضور همراه کودک در اتاق درمان، فرآیند درمان را دچار اختلال کند، راه حل چیست؟ اتاق مشاهده راه حل این موضوع است. این اتاق مجهز به آینه یکطرفه می باشد و والدین می توانند تمام طول درمان را از پشت آینه یکطرفه مشاهده نمایند، بدون اینکه خللی در فرآیند توانبخشی رخ دهد.