۲۴ مهر ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

جلسه مشترک خانواده تبسم با نمایندگان شرکت محترم سهند طب درمان و نماینده محترم سازمان بهزیستی

ما معتقدیم خانواده های کودکان کم شنوا و ناشنوا خواسته هایی برای شنیده شدن دارند و باید شرایطی برای ارائه و بررسی آن ها فراهم شود.

در این راستh با همکاری مرکز کاشت حلزون خوزستان، شرکت محترم سهند طب درمان و بهزیستی شهرستان اهواز جلسه ای ویژه با حضور کودکان و والدین آن ها در مرکز تبسم برگزار گردید.

در این مراسم کودکان تبسم مثل همیشه توانایی های بی نظیر خودشان در شعرخوانی و گفتار را به دیگران ارائه دادندو پس از آن سرکار خانم اسکندری، کارشناس محترم بهزیستی اهواز صحبت ها و سؤالات والدین را شنیدند و جهت رفع مشکلات قول همکاری دادند.

همچنین نماینده خاورمیانه شرکت Cochlear، جناب آقای اوگورتور، به همراه نماینده شرکت سهند طب درمان جناب آقای آقایی ضمن ارائه توضیحات، مشکلات خانواده ها را شنیدند و قول تلاش برای رفع آن ها را دادند.

ما امیدواریم با برگزاری این جلسات و دورهمی ها فاصله بین خانواده ها و مسئولین سازمان های مختلف را کاهش دهیم تا قدمی در تسهیل مسیر رفع مشکلات آن ها برداشته شود.

 

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”47″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”240″ thumbnail_height=”160″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”20″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”1″ slideshow_link_text=”[نمایش اسلایدی تصاویر]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]