۳ بهمن ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

ارائه کمک هزینه خرید سمعک توسط بیمه های مختلف

کمک هزینه خرید سمعک - مرکز تبسمدر این مطلب در ابتدا به توضیح کمک هزینه خرید سمعک بیمه های مختلف و در ادامه معرفی مرکز تبسم به عنوان مرکز جامع سمعک اهواز پرداخته می شود.

سمعک چیست؟

سمعک یک دستگاه الکترونیکی کوچک است که داخل یا پشت گوش قرار می گیرد. این وسیله کمک می کند تا صدا بلندتر شود. به صورتی که فرد کم شنوا بتواند راحت تر بشنود، ارتباط برقرار کند و مشارکت بیشتری در فعالیت های روزمره داشته باشد. انواع سمعک به افراد کم شنوا کمک می کند تا بتوانند شنوایی بهتری را در هر دو محیط آرام و دارای نویز (سر و صدای محیطی) تجربه کنند.

انواع سمعک

امروزه انواع سمعک در طیف گسترده ای از اندازه، شکل و سطوح مختلفی از فناوری برای برطرف ساختن نیازهای خاص و همچنین بودجه های متفاوت موجود می باشد. انواع بیمه ها، تا سقف مشخصی، کمک هزینه خرید سمعک را به بیمه شدگان ارائه می دهند.

قیمت سمعک

قیمت سمعک ها به طور کلی با توجه به نوع مدار پردازشی و تکنولوژی های به کار رفته در آن ها و گاهاً اندازه سمعک تعیین می شود. انواع بیمه ها با پرداخت کمک هزینه خرید سمعک ، به کم کردن مشکل افراد نیازمند سمعک کمک کرده اند.

کمک هزینه خرید سمعک

سمعک از جمله تجهیزات پزشکی است که تأثیر بسزایی در بهبود کیفیت زندگی فردی و اجتماعی افراد دارد. به همین علت در گروه لوازمی درحیطه سلامت قرار می گیرد که بیمه های مختلف کمک هزینه خرید سمعک برای تهیه آن در نظر گرفته اند. البته مقدار این کمک هزینه در شرایط مختلف و در بیمه های مختلف متفاوت است و لازم است که با مراجعه به دفتر بیمه خود از میزان آن اطلاع پیدا کنید.

  • بیمه های دولتی از جمله بیمه تأمین اجتماعی، بیمه سلامت، بیمه خدمات درمانی، بیمه نیروهای مسلح
  • بیمه های تکمیلی از جمله بیمه ایران، بیمه آسیا، بیمه البرز، بیمه دانا، بیمه میهن، بیمه پارسیان، بیمه آتیه سازان حافظ
  • بیمه بانک ها از جمله بانک ملی، بانک ملت، بانک سپه و بانک کشاورزی
  • بیمه شرکت ها از جمله شرکت نفت
  • بیمه صدا و سیما
  • بیمه شهرداری
  • بیمه هواپیمایی ها

مدارک لازم جهت استفاده از کمک هزینه خرید سمعک

  • گواهی پزشک متخصص گوش و حلق و بینی
  • نتایج ارزیابی های شنوایی
  • فاکتور معتبر خرید سمعک

قیمت سمعک در مرکز تبسم

کارشناسان شنوایی شناس در مرکز تبسم با تکیه بر دانش و اطلاعات کافی و درنظر گرفتن همه عوامل ذکر شده، بهترین و مناسب ترین سمعک را برای شما تجویز خواهند کرد تا بهترین استفاده را از سمعک خود داشته و شاهد بهبود چشمگیر کیفیت زندگی اجتماعی خود باشید.

لازم به ذکر است که علیرغم افزایش قیمت اجناس خارجی در بازار، قیمت سمعک افزایش چندانی نداشته و دلیل این امر تخصیص ارز دولتی برای واردات سمعک می باشد.

مرکز تبسم در راه تسهیل سازی مسیر دریافت سریع سمعک، تمامی مدارک لازم را جهت ارائه به بیمه برای دریافت کمک هزینه خرید سمعک به مراجعین ارائه می دهد.

از آنجایی که شنیدن و لبخند رضایت خانواده ها مهم ترین هدف ما در مرکز تبسم است، با درنظر گرفتن تسهیلات فروش و تحویل اقساطی سمعک، راه را برای شنیدن شما هموار کرده ایم. شما می توانید با استفاده از این خدمت ضمن دریافت سمعک خود در اولین فرصت، با توجه به قیمت سمعک، بخش عمده هزینه های آن را به صورت اقساطی پرداخت نمایید.

همچنین در طرح تعویض سمعک قدیمی و جایگزینی آن با سمعک نو شما می توانید سمعک های قدیمی خود را با سمعک های هوشمند و با کیفیت تعویض کنید و از وضوح و شفافیت صدا لذت ببرید.

جهت اطلاع از نحوه دریافت سمعک و پرداخت اقساطی، دریافت مدارک لازم جهت دریافت کمک هزینه خرید سمعک و همچنین خدمات طرح تعویض سمعک با در دست داشتن سمعک های قدیمی خود به واحد شنوایی شناسی مرکز تبسم مراجعه نمایید.