۳ دی ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

گفتاردرمانی های اهواز شامل چه مراکزی است؟

گفتاردرمانی های اهواز - مرکز تبسمگفتاردرمانی های اهواز شامل چند دسته از مراکز عمده می باشد.

مطب های خصوصی

در این مطب ها فارغ التحصیلان رشته گفتاردرمانی از دانشگاه های علوم پزشکی، پس از حدود ۵ سال سابقه کار، مشغول به کار شده اند و با تعرفه های آزاد تعیین شده از سوی وزارت بهداشت، به تمامی مراجعان ارائه خدمت می دهند.

گفتاردرمانی های اهواز که زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی فعالیت می نمایند.

این مراکز شامل بیمارستان ها و چند کلینیک در سطح شهر اهواز می باشد که با هدایت اساتید دانشگاه و با کار بالینی دانشجویان اداره می شوند.

مراکز تخصصی با مسئولیت فنی گفتاردرمان زیر نظر سازمان بهزیستی

مراکز تخصصی که با مسئولیت فنی گفتاردرمان یا با همکاری آن و زیر نظر سازمان بهزیستی فعالیت می کنند؛ مانند مراکز ویژه کودکان کم شنوا و ناشنوا، مراکز اختلال اتیسم و … .

مرکز تبسم از کدام دسته از این مراکز گفتاردرمانی می باشد؟

مرکز تبسم در مجتمع فوق تخصصی گوش و حلق و بینی و توانبخشی شنوایی و گفتار تبسم و در کنار متخصصانی همچون دکتر نادر صاکی، دکتر نیک اخلاق، دکتر کثیری، دکتر مجید کریمی و آقای حسین باقری پور فعالیت می نماید.

مرکز تبسم به عنون یکی از گفتاردرمانی های اهواز ، ضمن اینکه در شیفت صبح یک واحد اختصاصی جهت ارائه خدمت به کودکان و بزرگسالان با آسیب شنوایی (کاربران سمعک و کاشت حلزون) دارد، بخشی نیز به صورت یک مطب خصوصی با تعرفه بسیار پایین جهت ارائه خدمت تخصصی در حوزه های مختلف آسیب های گفتار و زبان از جمله مشکلات زبان و گفتار ناشی از کم شنوایی، عقب ماندگی ذهنی و سکته مغزی، مشکلات تولید و تلفظ صدا، لکنت زبان در کودکان و بزرگسالان، مشکلات صوتی مرتبط با حنجره در کودکان و بزرگسالان، مشکلات گفتاری به دنبال شکاف لب و کام و اختلالات ارتباطی مانند اتیسم و آسپرگر و… وجود دارد.

این مرکز با دارا بودن بهترین متخصصان گفتاردرمانی یکی از معتبرترین گفتاردرمانی های اهواز می باشد.