۲۹ تیر ۱۳۹۹ 0 دیدگاه

رونمایی از سمعک‌های سوپرپاور و اولتراپاور خانواده Trek از شرکت Sonic

جدیدترین سمعک شرکت sonic ، سمعک‌های قدرتمند خانواده Trek در دو مدل سوپرپاور/SP (باتری ۱۳) و اولتراپاور/UP (باتری ۶۷۵) و در دو سطح عملکردی ۴۰ و ۸۰، با تکیه بر رویکرد پردازشی پلتفرم فوق‌پیشرفته‌ی SoundDNA می باشد که تجربه شنیدن اصواتی فوق‌العاده طبیعی را در افراد با کم‌شنوایی شدید و عمیق امکان‌پذیر کرده‌اند.

جدیدترین سمعک شرکت sonic

استایل BTE UP این سمعک‌ با ارائه حداکثر قدرت خروجی SPL 146 dB و حداکثر میزان بهره۸۷ dB SPL، منجر به ایجاد رضایت و حس شنیداری بی‌نظیری در بیماران کم‌شنوای شدید و عمیق می‌گردد.

سمعک Trek دارای دو سیستم ارتباطی هوشمند است؛ سیستم ارتباطی بلوتوثی ۲.۴GHz مخصوص اتصال وایرلس و بدون وسیله حدواسط سمعک به وسایل جانبی و سیستم ارتباطی NFMI مخصوص ایجاد ارتباط سریع، دقیق و با مصرف انرژی پایین بین دو سمعک کاربر می‌باشد.

روکش ضدآب و استاندارد مقاومت در برابر آب و گردوغبار IP68، به همراه دو دکمه کنترلر برای تنظیم ولوم و بی‌صدا کردن سمعک، و یک دکمه کنترلر برای تغییر برنامه و فعال کردن حالت پرواز، استفاده از سمعک را بسیار آسان نموده و منجر به لذت بردن افراد کم‌شنوا از تک تک لحظات می‌گردد.

دسترسی به جزئیات سیگنال گفتاری با وضوح کامل به کمک تکنولوژی‌های منحصربه‌فرد و بروز، آسودگی‌خاطر و اعتماد به‌نفس را برای فرد کم‌شنوا در تمامی محیط‌های شنیداری به همراه خواهد داشت.

ویژگی های جدیدترین سمعک شرکت sonic :

تکنولوژی‌ها و قابلیت‌های بی‌نظیر این خانواده از سمعک‌ها عبارتند از:

  • تکنولوژی منحصربه‌فرد و خاص انتقال فرکانسی “Frequency Transfer”
  • تکنولوژی SmartCompress که به صورت خودکار به شناسایی نویز زمینه پرداخته و در مقابل سیگنال گفتاری از شدت آن می‌کاهد.
  • سیستم فوق‌پیشرفته‌ی Adaptive Feedback Canceller Pro که سیگنال‌های فیدبک را قبل از اینکه برای کاربر قابل شنیدن شوند، شناسایی و حذف می‌کند.
  • تکنولوژی Tinnitus SoundSupport در جدیدترین سمعک شرکت sonic ؛ ارائه دهنده طیف وسیعی از اصوات تسکین دهنده وزوز در کنار ارائه‌ تقویت صوتی متناسب با میزان کم‌شنوایی کاربر.
  • سیستم کاهنده‌ نویز دوگوشی Binaural Noise Management که بر پایه‌ ارتباط بی‌سیم بین دو سمعک عمل می‌کند.
  • سیستم هوشمند SPiN Noise Reduction که به مدیریت گفتار در حضور نویز می‌پردازد.
  • تکنولوژی Low Frequency Enhancement که به تقویت فرکانس‌های پایین سیگنال‌های صوتی دریافتی از وسایل خارجی به صورت بی‌سیم می‌پردازد.
  • سازگار با FittingLink 3.0 (کاملاً بی‌سیم و بدون وسیله حدواسط)
  • قابلیت made for iPhone؛ بدین معنی که این سمعک ( جدیدترین سمعک شرکت sonic ) به تلفن همراه iPhone به صورت وایرلس متصل می‌شود.
  • قابلیت اتصال مستقیم و وایرلس به وسایل جانبی مختلف
  • دارای درب باتری مجهز به قفل و چراغ نشانگر LED

معرفی مرکز تبسم به عنوان مرکز شنوایی سنجی اهواز و مرکز جامع سمعک در اهواز

مرکز تبسم با مدرن ترین تجهیزات ارزیابی شنوایی نوزادان، کودکان و بزرگسالان آماده پذیرش مراجعین می باشد که در این مرکز خدماتی مثل تجویز انواع سمعک برای کودکان، نوزادان و بزرگسال ، تنظیم صدای سمعک ، قالب گیری و ساخت قالب سمعک، فروش انواع سمعک داخل گوشی و پشت گوشی همراه با گارانتی سمعک ، فروش سمعک قسطی ، تعویض سمعک قدیمی با جدید، ارائه وسایل جانبی سمعک از جمله وسیله اتصال سمعک به تلویزیون و موبایل ، مشاوره نحوه نگهداری از سمعک ، تعمیر سمعک و رفع سوت کشیدن سمعک ، توانبخشی شنوایی، ارزیابی و درمان وزوز گوش، ارزیابی و درمان سرگیجه و عدم تعادل، تنظیم دستگاه کاشت حلزون شنوایی، ارائه وسایل جانبی دستگاه کاشت حلزون و گفتاردرمانی در همه حوزه های اختلالات گفتار و زبان انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.